به گزارش روابط عمومی شرکت کارکیا کوشک در مورخ سی ام فروردین ۱۴۰۲ در آخرین روزهای ماه مهمانی خدا به همت مسئولان پروژه لیلیان پالاس و با حضور مدیران محترم شرکت عمران شهر جدید اندیشه مراسم زیبای افطاری با حضور کلیه همکاران و کارگران عزیز و پر تلاش  و پیمانکاران و مسئولان اجرایی پروژه لیلیان پالاس و مدیران و مسئولان شرکت عمران اندیشه در محوطه این پروژه برگزار گردید . در این مراسم با شکوه تمامی کارکنان این پروژه با قومیتهای مختلف اعم از شیعه و سنی بر سر سفره افطاری ماه مهمانی خدا گرد هم آمدند تا ضمن برپایی این سنت حسنه بابت تحکیم همدلی و همراهی همه اجزاء پروژه گام مثبتی را بردارند .

دکتر مسلم خانی در این مراسم ضمن گرامیداشت این روزهای عزیز و آرزوی قبولی طاعات همه ، از این اقدام شایسته مجموعه لیلیان پالاس  تقدیر و از زحمات تمامی کارکنان این پروژه قدردانی نمود .

مهندس معادلیان مدیر پروژه این مجموعه نیز ضمن تقدیر و تکریم کلیه عزیزانی که در این پروژه همکاری نمودند افزود هیچ پروژه ای موفق نخواهد بود مگر با همدلی ، همکاری و انجام کار تیمی و از تلاشهای بی وقفه همه عزیزان خصوصا کارگران پر تلاش مجموعه تقدیر و تشکر ویژه نمود

 

                       

دیدگاهتان را بنویسید